Szolgáltatások

Másológépek, nyomtatók bérbeadása

Miért éri meg Önnek fénymásológépet bérelni?

  • Mert a fénymásoló bérlése nem nagy beruházás, így nem terheli meg a vállalkozását.
  • Minden hónapban a bérletidíj elszámolható.
  • Mert ha netán a bérelt fénymásoló meghibásodna, nem kell a gazdasági vezetőtől engedélyt kérni a javítás költség fedezetére, mert nem lesz ez Önöknek plusz kiadás.
  • Mert ha bérli a fénymásolót, és változnak az igények, akkor sokkal egyszerűbb váltani egy másikra.
  • Mert a bérelt gép költsége pontosan előre tervezhető, nincs váratlan javítási költség, nincs rossz festék a gépben és ha gond van, akkor gyorsan jön a segítség.

Reméljük hamarosan Önt is az elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük!

Az Easy Copy Kft. csapata.

Másológépek, nyomtatók javítása üzemeltetési szerződés keretében

Miért éri meg Önnek fénymásológépeire átalánydíjas karbantartási szerződést kötnie?

  • Mert karbantartás esetén másológépei sokkal hosszabb élettartamára számíthat.
  • Meghibásodás esetén szervizes kollégáink a bejelentést követő 8 munkaórán belül megkezdik a hiba elhárítását.
  • Ha alkatrész beépítés válik szükségessé, nem számítunk fel külön szervíz munkadíjat.
  • Több gépre történő együttes szerződéskötés esetén még alacsonyabb havi karbantartási díjakat tudunk ajánlani.
  • Nagyobb meghibásodás esetén a javitás ideje alatt cseregépet biztosítunk.
  • A berendezések működési költségei a felhasználói szokások ismeretében pontosan tervezhetőek, nincsenek váratlan javítási kiadások, nagyobb biztonságot nyújtva ezzel vállalkozása működésének.
  • Átalánydíjas szerződéssel rendelkező ügyfeleink fénymásoló gépét új fénymásoló vásárlása esetén emelt áron vásároljuk vissza, tekintettel arra, hogy ezek a berendezések a rendszeres karbantartás és javítás miatt nagyobb piaci értékkel rendelkeznek.

Reméljük hamarosan Önt is az elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük!

Az Easy Copy Kft. csapata.

Másológépek, nyomtatók, egyéb irodatechnikai berendezések forgalmazása, javítása

Multifunkciós berendezések, nyomtatók, faxok és egyébb irodatechnikai berendezések forgalmazása

Mai felgyorsult és rendkívül ár érzékeny világunkban alapkövetelmény, hogy irodai berendezéseink idő- és energiatakarékosak, valamint költség hatékonyak legyenek. Így biztosítják a legoptimálisabb ár-érték arányt, legyen szó fekete-fehér vagy színes oldalak előállításáról. Ezen követelményeknek megfelelően kínálunk lézer és tintasugaras multi funkciós eszközöket amelyek folyamatosan egyre nagyobb teret hódítanak legkülönbözőbb vállalati szektorokban. Sok esetben egyetlen eszköz végzi el több nyomtató munkáját. Ebből következik, hogy karbantartásuk átláthatóbb, tervezhetőbb, üzemeltetésük mérhető és ez által gazdaságos. A funkcióik egy eszközbe való integrálásával a felhasználók gyorsan és hatékonyan tudják napi feladataikat végezni. Kínálatunkban megtalálhatja a fénymásolókat, nyomtatókat, faxokat, multi funkciós gépeket és nagyformátumú nyomtatókat is. Ezeknek az eszközöknek szakszerű kiválasztására és beszerzésére megfelelő hangsúlyt kell fektetni. Keresse munkatársainkat akik megfelelő szaktudással és tapasztalattal rendelkeznek ahhoz, hogy az Ön vállalkozása számára a legoptimálisabb megoldás kiválasztásában támogatást nyújtsanak.

Tapasztalatink szerint napjainkban használatos irodai eszközökkel szemben elvárás, hogy folyamatosan és hibamentesen végezzék feladatukat. Ahhoz, hogy ezeket az elvárásokat teljesítsék szükséges a folyamatos karbantartás. Ezeket a karbantartásokat nyomtatási igénybevételtől függően évente legalább egyszer ajánlatos elvégezni, hogy a fent felállított feltételeknek megfelelően üzemeljenek a berendezések. Szervizes munkatársaink megfelelő szaktudással és tapasztalattal állnak az ügyfelek rendelkezésére és elvégzik a garanciális és garancián túli javításokat és karbantartásokat. Kollégáink a karban tartás és javítás időtartamára díjtalanul cserekészüléket biztosítanak, hogy egy pillanatra se jelentsen akadályt a készülék munkából való kiesése.

Műszaki szaktanácsadás

Másolási és nyomtatási költség optimalizáció

Cégünk támogatást nyújt az Önöknél üzemelő irodai géppark racionalizálásra vonatkozóan. Ez a szolgáltatás magába fogalja egyrészről a berendezések elosztásának optimalizálását, másrészről pedig az üzemeltetési költségek kiszámíthatóvá tételét a korszerű költségkövető rendszerek alkalmazásával.

Az optimalizáció folyamata a következő:

1. Másolat és nyomat előállító eszközpark felmérése

A szolgáltatás keretében kimutatjuk az Önök telephelyén üzemelő másoló és nyomtató géppark műszaki állapotát és teljes üzemeltetési költségét.

Eljárás:
  • másoló nyomtató park felmérése
  • üzemeltetési költségek meghatározása
  • felhasználói folyamatok vizsgálata
Eredmény:
  • eszközpark állapotának tételes értékelése
  • eszközök piaci értékének meghatározása
  • üzemeltetési és fajlagos oldalköltségének kimutatása

2. Nyomtatási folyamat és költség optimalizáció szolgáltatás

A fenti adatok alapján az optimális költség/teljesítmény arányú géppark kialakítását eszközoldali, valamint folyamat oldali optimalizációs műveletekkel érjük el. Eszközoldali optimalizáció során a meglévő eszközök helyett alacsonyabb oldal ill. fajlagos költségű berendezéseket helyezünk üzembe. Folyamat oldali optimalizációval a felhasználói igények alapján a nyomtatási munkákat, a munka tulajdonságainak megfelelő berendezésekre irányítjuk, így biztosítjuk a teljes géppark optimális kihasználtságát.

Eredmény:
  • optimális eszközpark meghatározása
  • üzemeltetési költségek kimutatása
  • új felhasználói nyomtatási munkafolyamatok definíciója

Reméljük hamarosan Önt is az elégedett Ügyfeleink között üdvözölhetjük!

Az Easy copy Kft. csapata.